Varför blogga?

Varför i fridens namn ska man ha en egen blogg? Jo för då får man skriva precis vad man vill och få det publicerat på nätet! Bums! Inte som att skicka en insändare till tidningen och vänta en vecka på att få in den!

Varför ska man då skriva här på Netroots?

Tror människan att hon är nått? tror hon att hon kan tillföra nått kanske nån tänker!

Det vet jag inte förrän jag försökt. Eftersom jag är en nyfiken människa så tänker jag försöka. Tänker inte bli en reprismaskin som upprepar det som andra redan sagt utan försöka kommentera utifrån mitt eget perspektiv och mina grundläggande värderingar. Det innebär väldigt mycket sosse! Om jag inte fixar det med några inlägg i veckan lägger jag väl ner då!

Kommentera

