Sista natten med gänget

Ja så var jobbet klart. Alla rapporter skrivna. Några forskningledare kommer att bli glada och få sina anslag medan andra blir besvikna och får försöka igen. Vi i utvärderingspanelen har just ätit middag tillsammans. Om två år kanske vi ses igen några stycken av oss för då är det dags igen.

I morgon är det hemfärd för de flesta. Själv stannar jag till söndag på grund av dåliga flygförbindelser hem … det blir lite resor med spårvagn i Lisboa och så ska vi åka upp  hiss till ett berömt kafe…. vi är fyra pers som ska se oss om i morgon innan tre av oss åker hem

I morgon kväll ska jag försöka uppleva Fadan. Det ska visst hjälpa om man är lite på deppen. Enkelt! Det är ju bara att tänka på  alliansens härjningar i välfärdsystemet hemma i Sverige så blir man deprimerad. Ska väl rapportera lite om det också i morgon kväll.

2 responses to “Sista natten med gänget

  1. Åhh, jag skulle så gärna vilja vara där med dig och åka hissar och dricka kaffe på något kafe när man fått ont i fötterna av de alldeles för höga klackarna jag skulle dra på mig!!!

    du är saknad här hemma🙂

    meeeas.blogg.se

  2. Britta Sethson

    hehe

    i kväll har jag bokat bord på en fado – restaurang.

    Det ska bli intressant

    Nästa sommar Algarve????????????????????

Kommentera

