Sista sommardan?

Perfekt dag!

Till Bettnäsands havsbad med barnbarn + grannfamiljen med ungar. Barnen lekte i vattnet och fångade fiskar och satte i en hink. Vi vuxna badade också i de stora vågorna och hade trevligt. Var det verkligen bara tjugo grader i vattnet?

Plockade de sista jordgubbarna i landet. Nästan två liter. Grekisk sallad till middag med nyplockade jordgubbar till efterrätt. Sommarmat.

I morgon börjar jobbet igen. Slit och släp som jag lyckats förtränga den här sista veckan. Ska skriva en lista i morgon på jobbet så jag kommer ihåg allt. Puh! Mycket är det men det måste gå det också. Men glad ändå att ha ett jobb att gå till.

Snart är det också repskap i arbetarekommun. Ska bli roligt att träffa partikamraterna igen. Själv känner jag att jag för länge sen fått nog av allianspolitiken. Redan efter första veckan hade jag fått nog. Får hoppas att fler än jag vill kavla upp ärmarna för att sätta igång att jobba för valseger 2010. Ska också försöka få tid med bloggandet så klart.

Kommentera

