I dag gjorde jag ett test..

Jag gjorde ett personlighetstest i dag och blev en av Jungs människotyper.
Min kod blev: INFP ”Dominerande introvert känsla stödd av extravert intuition”
Låter väldigt intressant men ganska konstigt.

Mitt motto är alltså ”Tjäna ett högre syfte” Jasså, kanske det ja. Låter fint i alla fall.

De här råden fick jag av Carl Gustaf Jung

1) Jag ska kritiskt väga min ideal och visioner mot kall logik och torra fakta
Låter väldigt tråkigt och snusförnuftigt så det skiter jag i

2) Lär mig att planera och hålla mig till planen
Låter tråkigt men praktiskt så kanske då…

3) bli mer realistisk och mindre perfektionistisk
Jasså..    det där lät inte alls bra. Skare va så skare va.

4) Få mer skinn på näsan och lära mig säga nej!
Herreminje, har den där Jung en komplott med min man. Så säger han hela tiden
och då svarar jag  ”till veckan”

Sist jag bestämt mig för att tacka nej till fortsatt förtroendeuppdrag i kommunen så ringde de från SSU och frågade. Då blev jag så smickrad gamla tanten så jag sa JA direkt. Sockerfällan går jag alltid i.

Kommentera

