Kantarellerna blir bara större och större….. och det där svåra med solidaritet

stor-kantarell

Den här bilden satte jag bara in för att ni som kollar ska bli avundsjuka.

Såna här plockar jag när jag vill nu i ”min”skog…

hehehehe

det hjälps inte att vädja till min känsla för jämlikhet och rättvisa och solidaritet. Just där går gränsen. Mina kantarellställen är bara mina.

fast det är klart en av mina bästa väninnor har jag tagit dit. men då gick jag en sväng i skogen först så att hon kom bort sig lite.

2 responses to “Kantarellerna blir bara större och större….. och det där svåra med solidaritet

  1. hahahaha, men du skulle bara våga undanhålla dem från dotra dii… jag skall på exklusiv visning o det snarast!!!

    Fast det är klart, jag är så usel på svamp så jag skulle nog inte våga gå ut själv o plocka… vem vet, jag kanske mumsar på flugsvamp sen då

  2. Dig är det ingen fara med. Du skulle gå vilse direkt….

Kommentera

