En veckas semester

I morgon åker vi till Jämtland för att kolla på vår husgrund i Ede; Hammerdal. Sen är det dags att svänga sina lurviga runt midsommarstången i Håxås. (Där hade Sara Lidman sin stuga i några år). Klockan 02:00 på midsommardagens morgon kommer en buss förbi H-dal med riktning mot Lofoten.

Då gäller det att vara vaken och hoppa på. Min son har frågat om jag vill följa med på hans årliga fisketur med kompisen. Klart man tackar ja…

Men jag har ännu inte hunnit skriva om alliansens sätt att klara den ekonomiska krisen. Jo jag hade nog hunnit men då hade jag inte kunnat diskutera och svara på inlägg. Tar det när jag kommer hem i stället om en dryg vecka

Glad Midsommar på er alla.

One response to “En veckas semester

  1. Glad midsommar där du nu är!

Kommentera

