Wyclef Jean blir nästa president i Haiti???

SPÄNNANDE!!!

Har man lyssnat på Fugees så blir man glad. Hans sociala engagemang för utsatta människor slår igenom i hans texter liksom hans tydliga antidrog-budskap. Han var ju faktiskt där på plats i Porto-au.Prince och grävde fram kropparna efter jordbävningen.

Jag tror han kommer bli en finfin president och säger lycka till!

3 responses to “Wyclef Jean blir nästa president i Haiti???

  1. Hmmm, funderar på vilken svensk musiker jag skulle vilja ha som statsminister….
    Finns många som jag skulle kunna tänka mig 🙂

    Och jag tror absolut att W Jean kommer att klara det bra om han blir vald.

  2. nja antidrog o antidrog, han är nog rätt glad i Miss Mary J 😛

    o då syftar jag ej på Blige

  3. Britta Sethson

    ja ja nog rökter han på ibland med gräs. men tyngre grejor tar han klart avstånd ifrån. Själv tar jag avständ från all narkotika.

Kommentera

