HAR INTE MODERATERNA NÅGRA EGNA IDEER?

ALLA KÄNNER VÄL TILL KAMPANJEN ”RÖR INTE MIN KOMPIS”

NU HAR UNGHÖGERN TRYCKT UPP ETT GÄNG KNAPPAR MED EN IDENTISK HAND DÄR DET STÅR

RÖR INTE MIN STATSMINISTER

Den ursprungliga kampanjen drogs igång av några SSU-are men utformades som en opolitisk ungdomsrörelse…

Jag väljer att citera Magnus Uggla. Jag mår illa.

7 responses to “HAR INTE MODERATERNA NÅGRA EGNA IDEER?

  1. Vilka ideer?

    Sossar och alliansen går ju hand i hand.

  2. Jonny Disenfeldt

    Du verkar vara helt humorlös …

  3. Tur att Svenska folket inte delar dina åsikter.

  4. Kampanjen rörde kamp mot rasism och främlingsfientlighet och gick verkligen hem i stugorna.. Den finns ju fortfarande kvar.

    Nu stjäl ungmoderaterna deras logga så gott som rätt av. Precis som man kallar sig arbetarparti och pratar om solidaritet och trygghet..

    Jag ser ingen humor i det alls

  5. 🙂

  6. Adde Henriksson

    kommentaren borttagen

    Sorry men den var lite för vulgär även om jag kanske kände så också/britta

Kommentera

