Husbygge….

I helgen har vi varit i Ede Hammerdal så där sex mil norr om Östersund och byggt på vårt hus. Jag har mest pillat med isolering och sånt. Min man har spikat på foder vid fönstren. Uj vilken tid det tar och vad fint det kommer att bli.

Därför har jag inte skrivit någon blogg i helgen. Få se om jag hinner senare i kväll.

3 responses to “Husbygge….

  1. Nja det hann jag inte. Och i morgon är jag i Stockholm på jobb må ti.

    Bor ståndsmässigt på Sheraton… känns lite knepigt men ska väl klara det oxå!!

  2. Jonny Disenfeldt

    Sheraton och stånd , ja det var en känd koppling förr i tiden när affärsmän och politiker snubblade in med lätta damer och herrar… hoppas det inte är så numera .

  3. Hemma igen

    Nä jag såg inga lätta damer. Men god mat och mycket jobb i konferensavdelningen. Vetenskapsrådet betalade….

Kommentera

