MERA DÖRRKNACKNING

I dag var jag på Mariehem med Hans-Åke och knackade. Det var fem andra glada socialdemokrater som var med. Vi sprang upp och ner i de olika punkthusen och träffade trevliga människor

Många skulle rösta på oss eller hade redan gjort det. En av oss sa att han träffat på en eller två moderater. De är så ovanliga att han nästan tänkte fota dem.

I morgon är det rosutdelning på Mariehems centrum. Eftersom jag bott där på Mariehem och varit ordförande i den (s) föreningen så far jag dit och hugger i

Sen har jag sett lite på partiledardebatten. Go Mona Go ….  vill jag skrika. Men ingen hör eftersom jag är mitt i skogen igen.

Kommentera

