Hej världen

Jag har lyckats flytta hela min gamla blogg till den här i stället

Fortsätter här då…

4 responses to “Hej världen

  1. Jag tycker att du har gjort ett lyft. Snygg sida.🙂

    • Tack tack för berömmet. Men jag ska hitta en bättre bild och så ska jag fixa dit lite länkar och ta bort och redigera alla tusen kategorier som jag har… men inte i kväll

      Finessen är att man nu kan svara direkt på varje enskilt inlägg. Det blir bra för diskussionen när jag retar upp nån alliansare igen…
      hehe

      Dessutom lyckades jag få dit en bild så man ser hur jag såg ut för ca tio år sen när jag just varit på ridtur i Jorm

  2. Tycker också att du har gjort ett lyft.
    Det kan bli jättebra 🙂

Kommentera

