Prinsessor och kungafjäsk!

Såg på löpsedeln att nu pratar alla om Vicorias mage. Tydligen tror man att hon är på smällen. Det är löjligt tycker jag. Men kvällspress och skvallerpress vädrar väl morgonluft för tänk om hon skulle få ett litet kungligt barn till sommaren. UJUJUJ vad lösnummer som skulle säljas. Men tänk om det bara är gaser i magen???

Den andra prinsessan tyckte att det var så jobbigt med pappa att hon inte kunde delta i Nobelfesten. Dvs hon gick inte på jobbet. Nåväl. Hon får väl avsäga sig prinsesstiteln om det är så besvärligt och se till att skaffa sig ett jobb som alla andra. Om hon inte ens orkar sköta sitt uppdrag så får hon väl försörja sig själv. Jag hade en gång en chef som gjorde mig kräkfärdig bara jag såg honom. Men inte kunde jag stanna hemma för det och tro att lönen ändå kom in på kontot.

Kommentera

