Min mamma och hennes vitsar!

Min mamma hade ett antal roliga historier på lager. De var inte så många och hon berättade dem hela tiden så jag och syrran blev rätt less.

Nu efter ett antal år så har jag upptäckt att de var nog rätt så kul i alla fall

Här kommer en:

En man kom till pastorsexpeditionen och ville byta namn.

Vad heter ni min herre frågade prästen

Jag heter Adolf Klosett; svarade han

Ja det kan jag verkligen förstå att ni vill byta namn sa prästen. Vad vill ni heta i stället då?

Mannen svarade: Vad som helst bara inte Adolf!

Kommentera

