Dags för gravöl för Offentlighetsprincipen

Oroande är regeringen gått med på att Svenska myndigheter ska följa centralt beslutade hemligstämplingar av EU-handlingar

Vem är förvånad att högern går med på detta???? Beatrice Ask förefaller aningslös eller är det så att hon medvetet lägger ut dimridåer?

 

10 responses to “Dags för gravöl för Offentlighetsprincipen

  1. Stina Petterson

    Tror du på tomten med? Syftar på som du kanske förstår på Jimmie Åkessons så kallade kommentar om svenskar i utlandet. Du är dummare än tåget du.Men du är ju en sosse så…

  2. Något fel med länken ovan. Kanske skall den vara till http://www.stpress.se/artikel/eus-hemligstamplar-ska-galla-i-sverige-42549

  3. tack det blev visst nått fel

  4. Ja, visst är det märkligt. Allt det som absolut inte skulle ske när vi gick med i EU har skett, utom förbud mot snus, som väl kommer det med.

  5. Konstigt nog diskuteras inte det här med offentlighetsprincipen särskilt mycket. Den härskande klassen tycker nog att det är OK

  6. Stina: Jag förstår faktiskt inte vad du vill säga. Har ingen aning om vad Jimmy Åkesson har sagt eller inte sagt. För det mesta är det ingenting att fästa sig vid.

    Funderade först på att ta bort kommentaren eftersom den varken tillför någonting eller är särskilt relevant.

    Ja jag är socialdemokrat och jag ser inte hur det skulle hänga ihop med min intelligens!?

  7. ”Ja jag är socialdemokrat och jag ser inte hur det skulle hänga ihop med min intelligens!?”

    Det är ju just det, dagens skratt, tackar.

  8. Jonny: Jag känner till få personer som är så självgoda som du. Hur känns det????

  9. Britta – Jag mår bra, tack ska du ha, hoppas du också mår bra. Ett gott skratt förlänger livet säger man ju. Det gav du mig även om det inte var meningen.

  10. Men Jonny, jag kan säga att det är ömsesidigt, eller jag har ju ej fått dig att skratta, du däremot har fått mig att tveka på om jag skall skratta eller gråta… jag har valt skrattet….

    Och stina, jag tror på tomten, jag tror att du är tomten

Kommentera

