Hur söt får man va´

Skenet bedrar. Det är nog den livligaste av alla vi haft.

10 responses to “Hur söt får man va´

  1. Åh så söt!! Hon ser så där förståndig ut som bara en liten valp kan vara! Jag blir (nästan) sugen på att skaffa en ny valp!

  2. Hej Camilla.
    ser ut? hon är förståndig. I dag när hon skulle ut genom grinden stod hon på fel sida. Hon begrep direkt att hon måste gå runt

  3. Grattis, Lara, till ditt val av matte! 🙂

    /Eva

  4. Hon heter

    Great Taigans Larissa Feodorovna

    kallas för Lara

    alla som sett doktor Zhivago vet var jag fick namnet ifrån.

    Eva: Du får komma förbi i Utrikes Hammerdal och ta en fika när vi är där på plats och kolla på!!!!

  5. Underbar🙂

  6. Ligger vid mina fötter och sover. Hon kommer att bli ledartik i nya spannet om nått år. Denna dragsäsong får det bli hopp och lek för henne

  7. Tack, tack, tack. Ett utmärkt utrikesmål för mig som vägrar flyga.🙂

    Senast i dag fick vi besök av en underbar samojed på jobbet – en arbetskamrat hade med sig sin 13-åriga tik. Så underbart mjuk och fin.

    /Eva

  8. jag säger till när vi är där-… Vore kul att ses kan man tycka, Bräcke är väl nästgårds till H-dal. Aldrig mer än 12-13 mil eller hur!!!

  9. Bra gissning! Jag får det till cirka 14 mil🙂

    /Eva

Kommentera

