Kom ihåg det här Stefan Löfven!!!

till Stefan:

Jag tror att Du är bra för partiet. Jag gillar att du tar med dig Håkan J på resan in i framtiden

Men vad gäller kärnkraften: Kom ihåg att du är partiets tjänare och vi medlemmar är dina herrar. Det räcker med Europakten som jag inte tycker att vi ska vara med i. Inte ens som åskådare på första parkett.

3 responses to “Kom ihåg det här Stefan Löfven!!!

  1. Så himla typiskt sossigt att innan man har någon aning om hur peronen är utgå från att han/hon (oftast han) är bra för partiet.

    Jag skulle vilja skriva såhär:

    Kära stefan, du har ett fint namn. Mer vet jag ej för närvarande, förvalta förtroendet du fått väl så blir allt bra.

    Och att tro att någon som valt att syssla med politik och PÅVERKAN skulle se sig själv som tjänare är naivt. Någon som lagt ner så mycket tid på politik för att kunna påverka och förändra kommer nog inte bli någons tjänare i första taget

    jag stod för dagens bludder

  2. Jag kan bara hålla med mea. Klarsynt mea !

  3. Ja hon är klarsynt dotera min.

Kommentera

