Vad kan man önska mer…

I natt var det kallt så snön frös ihop till skare på förmiddagen. Jag gav mig ut på skaren i skoterspåren med tre doggs.

Helt ljuvligt väder, med en sol som värmde och inte särskilt blåsigt. Lite för varmt för att hundarna skulle springa fort och fint men vad gjorde det. Jag fick bara vara ute lite längre.

Nu har det regnat på eftermiddan men det skiner upp mot kvällen och har jag tur kan jag upprepa utfärden i morgon bitti. Fast kanske lite tidigare eftersom skaren höll lite dåligt på slutet!

One response to “Vad kan man önska mer…

  1. Hade en kanondag igår! Första dagen på länge jag skrattat så mycket och känt mig så lycklig över att bara leva. Efter betygssamtal, som gick bättre än jag förväntat mig, cyklade jag ner på stan där jag mötte upp vickan. Jag köpte en keps och två skivor, lady gagas born this way och eurovision 2011, som vi ska ha med oss till grekland. Sen köpte vi glass och cyklade hem till mig på grubbe, där det blev sol på gräsmattan i lekparken. Hur underbart som helst! Sen kom erik hem och vi duschade å så innan vi alla tre gick till westside och åt middag där på uteplatsen. Solen värmde rejält och det blev nästan lite jobbigt att äta samtidigt. Men klaga på värmen ska man inte göra!

Kommentera

