Jag lever

Om någon undrar varför jag inte skriver så ofta…

Jag försöker landa efter att min make har lämnat mig efter 29 års förhållande och 25 års äktenskap. Han har hittat någon som han tycker passar bättre till honom än jag och anser att jag förtjänar någon som är bättre än han…

Själv försöker jag hitta en ny balans i livet sedan beskedet gavs i början av året och skriver ibland några inlägg. Planerar att komma igen med  fler politiska inlägg i valrörelsen och när jag mår lite bättre.

Ha det så bra alla vänner därute

 

4 responses to “Jag lever

  1. Jag hör till dem som uppskattar din blogg, och jag har förstås undrat över varför du skriver så sällan. Så därför är det förstås bra att få veta varför, även om orsaken inte hör till det roligaste i livet.

    Håll ut! Gör sådant som får livsgnistan att tända. Förr eller senare vände det.

    • Tack Enn. Jo jag har många vänner och mycket stöd. Så jag håller ut och ett tecken på att jag är på gång är jag efter fyra ytterst svåra månader berättar här …

    • Tack Gydvan.

      Jag gör så gott jag kan. Men det går väldigt mycket upp och ner.
      Som tur är så har jag ett intressant jobb och många vänner.

      Är just nu på väg till Malmö och en ESEAC konferensen som pågår hela helgen och ska avslutas med ett besök i Köpenhamn på bluesklubb tillsammans med en väninna

  2. Jag är en av de som saknat dina kloka ord och har undrat lite över varför du inte skrivit så ofta.
    Du kommer att landa och hitta balansen, det får lov att ta tid.
    Tills du landat så får du ha det så gött det går🙂

Kommentera

